Fara sentimente

Citind Fifty shades of Grey imi amintesc cum la un moment dat devenisem geloasa pe Anastasia pentru a fi trait toate clipele cu o asa intesitate extraordinara. Dupa care am incercat sa imi amintesc daca am trait si eu vreodata asa niste clipe intense cu vreun barbat. Raspunsul a fost pe departe nu. Am inceput sa imi pun intrebarea de ce? Oare e in carte exagerat sau sunt eu o bruta? Incercam sa imi dau seama daca e ceva neobisnuit sa nu fi simtit asta vreodata sau daca e anormal sa simti cu o asa mare intensitate.

Imi amintesc intamplari de la 14 ani  cand incercam sa par matura si puternica aratand ca nu sunt vulnerabila ca nu ma poate dobori nimic. A devenit la un moment dat obisnuinta. Creierul meu era programat sa blocheze sentimente din pacate nu isi dadea seama daca erau bune sau rele. Incercand sa blochez sentimentele negative am blocat totodata si cele care ma fac fericita.
 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen